آثار مکتوب مؤسسه| «مادر مبارزان»

کتاب «مادر مبارزان»؛ کتابی تحلیلی و گذرا بر مبازات هوشمند حضرت زهرا(س)، بر گرفته از دروس تطبیقی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب به همت مؤسسه مطالعات و بررسی‌های راهبردی بعثت توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

مؤسسه مطالعات و بررسی‌های راهبردی بعثت؛ کتاب «مادر مبارزان»؛ کتابی تحلیلی و گذرا بر مبازات هوشمند حضرت زهرا(س)، بر گرفته از دروس تطبیقی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب به همت مؤسسه مطالعات و بررسی‌های راهبردی بعثت توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

طبق اعلام هر پژوهشگر و متفکر بصیری با مطالعه در تاریخ صدراسلام پی خواهد برد که جریان انحرافات آن برهه در آنچه به ظاهر رخ داده خلاصه نمی‌شود، بلکه یک شبکه نفوذ سری به صورت حرفه‌ای و کاملا نامحسوس با سوء استفاده از بی‌بصیرتی آحاد جامعه اسلامی و دنیا‌طلبی برخی از صحابه، جامعه نو پای اسلامی را از مسیری که حضرت رسول صلی الله علیه و آله تعیین فرموده بود، منحرف ساخته و با پایه گذاری بدعتی کور، خلافت را که امری آسمانی و در ید خداوند متعال است- به امری زمینی و در ید مردم تبدیل نمود و از همین رهگذر شکافی تاریخی در امت واحده اسلام ایجاد شد که آثار شوم آن کماکان پابرجاست.

بر این اساس باید تاریخ به گونه دیگری ورق زده و روشن شود، کدام جریان مرموز از تشکیل تمدن اسلامی و پیشرفت آن، بیشترین هراس را داشته است؟ کدام شبکه فساد، گسترش و قدرتگیری حکومت اصلاحگر نبوی را خطری جدی برای اغراض و اهداف شوم خود می‌دانسته؟ به قدرت رسیدن «علی بن ابیطالب (ع)»که در واقع پیروزی او، مقدمات گسترش عدالتی فراگیر در تمام پهنه جهان را در پی می‌داشت منافع کدام جریان را به خطر می‌انداخته که با تمام توان از به حکومت رسیدن او جلوگیری کردند؟

در برشی از این کتاب می‌خوانیم: و اینگونه بود که با رشادت‌ها و مجاهدت‌های یگانه بانوی اسلام، محور امامت و ولایت، توانست عزتمندانه و بدون اینکه بیعت ظالمانه جریان نفوذ بر گردنش بیاید استمرار پیدا کند...

جریان نفوذ قصد داشت علی (علیه السلام) را یا ترور فیزیکی کند یا ترور شخصیتی. زهرای مرضیه (سلام الله علی) با جانفشانی و فدا کردن جان خود، جریان نفوذ را در هر دو زمینه ناکام گذاشت...

"مادر مبارزان"؛ کتابی تحلیلی و گذرا بر مبازات هوشمند حضرت زهرا (س)، بر گرفته از دروس تطبیقی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب می‌باشد که به کوشش حامد دلاوری در قطع رقعی و ۱۱۲ صفحه به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است.

علاقمندان جهت تهیه و سفارش این کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی به نشانی nashreshahidkazemi.ir و یا سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه نمایند.

انتهای پیام/

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مؤسسه مطالعات و بررسی‌های راهبردی بعثت در سال ۱۳۹۱ با هدف دشمن‌شناسی در دو سطح دشمنان‌داخلی و خارجی پا به عرصه پژوهش نهاد. در سطح دشمن‌خارجی جستارهای خود را بر «یهود» به عنوان کینه‌توزترین دشمن مؤمنان در دو بعد تبارشناسی و جریان‌شناسی این قوم عنود در تاریخ اسلام و صهیون‌پژوهی به عنوان تبلور سازمان یهود در تاریخ معاصر متمرکز ساخت. در بعد دشمن‌شناسی داخلی نیز با تمرکز بر جریانات‌درونی‌جهان‌اسلام، تبارشناسی و جریان‌شناسی‌جریانات زاویه‌دار به خصوص جریانات منتسب به روحانیت را در اولویت پژوهش‌های خود قرار داد. در هر سه سطح، ضمن استفاده از زبده‌ترین پژوهشگران عرصه‌تاریخ، تبار‌شناسی و جریان‌شناسی، علاوه بر انتشار مکتوبات در قالب کتاب و درسنامه‌ها به زبان‌های مختلف، از عنصر رسانه نیز غفلت نکرده و از ظرفیت سایت‌های‌اینترنتی و فضای‌مجازی در راستای گسترش پژوهش‌ها به زبان‌های مختلف از جمله، فارسی، عربی، انگلیسی و اردو بهره جسته است.