اخبار مؤسسه| مراسم رونمایی از رمان «سنگی که سهم من شد» برگزار می‌شود

مراسم رونمایی از رمان «سنگی که سهم من شد» برگرفته از دروس تاریخ تطبیقی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب برگزار می‌شود.

مؤسسه مطالعات و بررسی‌های راهبردی بعثت؛ مراسم رونمایی از رمان «سنگی که سهم من شد» برگرفته از دروس تاریخ تطبیقی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور استاد حسن ابراهیم‌زاده نویسنده و پژوهشگر حوزوی، استاد مجید ملامحمدی شاعر کودکان و نوجوانان و سردبیر ماهنامه پوپک، امین بابازاده سردبیر مجله کتاب فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حامد دلاوری معاون پژوهش مؤسسه مطالعات و بررسی‌های راهبردی بعثت و سید محسن امامیان مؤلف رمان «سنگی که سهم من شد» برگزار می‌شود.

زمان برگزاری مراسم رونمایی از رمان «سنگی که سهم من شد» روز سه شنبه 4 آبان ماه سال 1400 ساعت 10 صبح در خبرگزاری رسا خواهد بود.

گفتنی است؛ رمان «سنگی که سهم من شد» به قلم سید محسن امامیان تألیف شده و از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. منبع اصلی این أثر داستانی کتاب «مهار انحراف»(برگرفته از دروس تاریخ تطبیقی استاد طائب) است که به بررسی دشمنی‌های یهود با اسلام پرداخته است.

به گفته نویسنده خط اصلی داستان درباره شگردهای دشمنی و نفوذ یهود در اسلام در برهه صدر اسلام است و برای روایت داستان، یک شخصیت اصلی در نظر گرفته شده که با روایت داستان زندگی او فرآیند دشمنی نیز تعریف شده است.

همچنین داستان خطوط فرعی دیگری نیز دارد که شامل داستان‌هایی با تم عرفانی، احساسی، معمایی، جنایی و... می‌شود. از لحاظ محتوایی نیز مفاهیمی مثل توبه، محبت اهل‌بیت(ع) و... هم به تناسب در کار لحاظ شده است .

رمان «سنگی که سهم من شد» به گونه‌ای تألیف شده که مخاطب می‌تواند با مسائل روز نیز تطبیق دهد.

انتهای پیام/

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مؤسسه مطالعات و بررسی‌های راهبردی بعثت در سال ۱۳۹۱ با هدف دشمن‌شناسی در دو سطح دشمنان‌داخلی و خارجی پا به عرصه پژوهش نهاد. در سطح دشمن‌خارجی جستارهای خود را بر «یهود» به عنوان کینه‌توزترین دشمن مؤمنان در دو بعد تبارشناسی و جریان‌شناسی این قوم عنود در تاریخ اسلام و صهیون‌پژوهی به عنوان تبلور سازمان یهود در تاریخ معاصر متمرکز ساخت. در بعد دشمن‌شناسی داخلی نیز با تمرکز بر جریانات‌درونی‌جهان‌اسلام، تبارشناسی و جریان‌شناسی‌جریانات زاویه‌دار به خصوص جریانات منتسب به روحانیت را در اولویت پژوهش‌های خود قرار داد. در هر سه سطح، ضمن استفاده از زبده‌ترین پژوهشگران عرصه‌تاریخ، تبار‌شناسی و جریان‌شناسی، علاوه بر انتشار مکتوبات در قالب کتاب و درسنامه‌ها به زبان‌های مختلف، از عنصر رسانه نیز غفلت نکرده و از ظرفیت سایت‌های‌اینترنتی و فضای‌مجازی در راستای گسترش پژوهش‌ها به زبان‌های مختلف از جمله، فارسی، عربی، انگلیسی و اردو بهره جسته است.