خبر | رونمایی از تلویزیون اینترنتی «تحلیل تی وی»

آیین رونمایی از تلویزیون اینترنتی «تحلیل تی وی» در مؤسسه مطالعات و بررسی‌های راهبردی بعثت برگزار شد.

 

مؤسسه مطالعات و بررسی‌های راهبردی بعثت؛ آیین رونمایی از تلویزیون اینترنتی «تحلیل تی وی» در این مؤسسه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب استاد درس خارج حوزه علمیه قم، احمد دستمالچیان سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در لبنان و اردن، دکتر محمود مهتدی دیپلمات سابق ایران در کشورهای اروپایی، غلامرضا منتظمی دیپلمات سابق جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، سید هادی سید افقهی کارشناس مسائل خاورمیانه، استاد علی اکبر جعفری مترجم و روزنامه نگار بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن غفاری فر مدیر گروه تبلیغ مؤسسه امام رضا(ع) حضور داشتند.

هم اندیشی و گفت‌وگوی اساتید حاضر درباره راهکارهای مبارزه با صهیونیزم جهانی و رژیم صهیونیست از مهم‌ترین بخش‌های این مراسم بود.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از تلویزیون اینترنتی «تحلیل تی وی» رونمایی شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌گیری از مطالب تحلیل تی وی اینجا کلیک کنند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مؤسسه مطالعات و بررسی‌های راهبردی بعثت در سال ۱۳۹۱ با هدف دشمن‌شناسی در دو سطح دشمنان‌داخلی و خارجی پا به عرصه پژوهش نهاد. در سطح دشمن‌خارجی جستارهای خود را بر «یهود» به عنوان کینه‌توزترین دشمن مؤمنان در دو بعد تبارشناسی و جریان‌شناسی این قوم عنود در تاریخ اسلام و صهیون‌پژوهی به عنوان تبلور سازمان یهود در تاریخ معاصر متمرکز ساخت. در بعد دشمن‌شناسی داخلی نیز با تمرکز بر جریانات‌درونی‌جهان‌اسلام، تبارشناسی و جریان‌شناسی‌جریانات زاویه‌دار به خصوص جریانات منتسب به روحانیت را در اولویت پژوهش‌های خود قرار داد. در هر سه سطح، ضمن استفاده از زبده‌ترین پژوهشگران عرصه‌تاریخ، تبار‌شناسی و جریان‌شناسی، علاوه بر انتشار مکتوبات در قالب کتاب و درسنامه‌ها به زبان‌های مختلف، از عنصر رسانه نیز غفلت نکرده و از ظرفیت سایت‌های‌اینترنتی و فضای‌مجازی در راستای گسترش پژوهش‌ها به زبان‌های مختلف از جمله، فارسی، عربی، انگلیسی و اردو بهره جسته است.